Sunday, October 25, 2009

Ceria di Raudhah JPP 2009

Salam ukhuwah Fillah...

Raudhah JPP merupakan hari terbuka JPP IPGM KPI. Antara aktiviti yang dijalankan sepanjang karnival ini adalah pameran, sukaneka, futsal dan juga badminton. Kehadiran Maskot Upin dan Ipin menambahkan lagi keceriaan karnival ini. Di karnival ini, pengunjung berpeluang menunggang kuda yang diberi nama Lucy, berjumpa dan beramah mesra bersama Hafiz Hamidun. Karnival ini memang meriahla and for me this the best activities organized by JPP. JPP IPIK juga terlibat dalam pameran karnival ini. di booth IPIK, kami berpeluang untuk melihat bagaimana tulisan braille dihasilkan dan kami berpeluang untuk menulis nama/ perkataan menggunakan tulisan braille. Best sgt2 sebab susah nk dpt peluang tulis nama guna braille. TQ to IPIK.

Karnival bertambah meriah dengan persembahan Silat oleh Persatuan Silat IPGM KPI. mereka menunjukkan persembahan silat menggunakan pisau. Sungguh tangkas mereka bersilat menggunakan pisau. tahniah untuk mereka. Demonstrasi Perkomperi turut diadakan. Di sini kami berpeluang untuk mempelajari cara bermain kompang, gamelan dan juga angklung.

The best part in this carnival is UPIN and IPIN. Upin dan Ipin sanggat menceriakan hari saya hari ini. Sungguh teruja dapat berjumpa dengan maskot2 ini..Very happy..

Congratulations to all JPP IPGM KPI for this cheerful carnival! welldone !- Hope next year ada lagi and more happening and more cheerful and hopefully no more roll call at 7.15 a.m for this carnival =)


- Oppening ceremony by Tuan Haji Amin-


- Puan Kamaliah & her husband-


- cheerful girls-


- Upin dan Ipin yang comel-


-Ipin and me-


- Upin and me-


- Huda, Kirin and Chah-


- with Lucy-


-hasil seni IPIK-


- Hafiz Hamidun-

0 comments: