Thursday, November 19, 2009

HappY HoliDAY

salam 1 Malaysia...

Alhmdulillah, detik untuk kita bercuti dah tiba..sy ucapkan selamat bercuti pd semua sahabat2 PISMP 2.03, guru pelatih Pengajian Sosial di semua IPGM Malaysia dan semua guru pelatih IPGM KPI dan IPGM seluruh Malaysia.. semoga setahun ini, kita semua memperolehi ilmu yg sebaiknya untuk bekalan kita bergelar guru pada masa yg akn dtg..InsyaAllah..jadikanlah ap yg terjadi di sem ni sebagai satu cabaran untuk kita menempuhi segala cabran yg mendatang..

for my class, let by gone be bygone okey..jadikan ap yg berlaku kt kelas kita tahun ini sebgai cara untuk kita lebih rapat..next year, semoga hubungan kita rapat dan kita lebih memahami perbezaan individu..Amin..bak kata sis, ukhuwah itu pengikat orang2 mukmin di syurga..semoga ukhuwah antara kita semua dirahmati Allah dan berkekalan walaupun kdg2 kalah perbezaan itu wujud antara kita..whatever pun , we are the best =)..Maafkan sy andai terkasar bahasa, termarah, termerajuk, terpaling muka dan selalu moody..i'm so sorry...syg korg semua=)



to my adik- adik usrah, semoga usrah kita memberikan kita sedikit ilmu untuk diamalkan...mungkin interaksi kita kurang namun, jadikan yg sedikit itu sebagai sesuatu yg bermakna..maafkan akak kalau ada teguran dan nasihat akak buat adik- adik terkecik hati. selamat bercuti adik- adik..love you all..=)



to all my batch, tq atas komitmen jamuan akhir masa tu, maafkan kalau sepanjang saya dan pimpinan batch tahun ini tidak menjalankan tugas yg sebaiknya, namun kami dah cube yg terbaik...semoga pimpinan batch tahun depan lebih baik dan cemerlang dr kami...



to my ITC Sem 2/2009, terima kasih kerana menerima saya sebagai sahabat dlm ITC, maaflah sebab kehadiran sy ke ITC tu tak penuh..InsyaAllah tahun depan sy cuba untuk lebih dekat dgn ITC ini..saya perlukan sahabat2 ITC semua... semoga tahun depan ITC berwajah baru dan bertambah ceria..InsyaAllah..



to my sahabat PPISMP 05, tq very2 much atas reunion yg sgt best minggu lepas..semoga ukhuwah yg dibina berkekalan hingga ke akhirnya..maafkan saya , sis, chah n yana sebab tak berada di reunion hingga ke akhirnya..apa2 pun happy sgt2 jumpa korg..05 tetap dihati forever and ever...



to my beloved roomate, Izzati, slmt bercuti okey..sorry for everything i did...tahun depan bilik kita berwajah baru okey=)....
sayang ko...



to my study group..sorry kalau presiden byk marah and paksa2 ye..huhu..InsyaAllah tahun depan kita lantik preseiden baru ye..Sy nak pencen dah..hehehhe..i' m very happy dgn study group kita kerana ianya sgt membantu sy dan semua menjawab exam dgn baik...syg sgt kt korg=) tahun depan budget makanan study group kena ada..Tq to chah untuk air teh yg sedap dan kak mar untuk air milo yg best, kirin untuk donut yg big sgt2, hajar, sis, huda, kak piqah, dayah, zila, yana, kak isma, irma untuk makanan2 yg dibawa, halalkan semua ye..=)...

untuk Hasiswana aka Cikgu Wana , happy becoming birthday -23/11..
sis, semoga umur yg dilalui sepanjang 20 tahun ini diberkati oleh Allah..Tq byk tolong n nasihat aku ye...May All bless ur life forever..Dah besar dah sis, no more teen okey ty jek..hehhe..May all ur dreams come true okey...semoga jd cikgu yg cemerlang untuk anak2 murid=)



dan untuk semua yg mengenali diri ini, SELAMAT BERCUTI, HAPPY HOLIDAY...
jaga diri elok2..bawak motor, bawak kereta, elok, jaga kesihatan...dan manfaatkan cuti sebaik- baiknya ye...jumpa tahun depan dgn semangat baru dan kehidupan yg lebih ceria..
cuti2 ni contact la ye=).
16 Dis jgn lupa..hehehe

wassalam =)..

0 comments: