Monday, October 25, 2010

Terima Kasih....

salam....

Alhamdulillah hari ini merupakan antara hari2 yg bahagia yg dirasakan walaupun masih dihujani ujian2 yg kadangkala menyebabkan diri ini terleka dan terlalu bersedih... Walaupun ujian demi ujian ditimpakan namun diri ini masih mampu berdiri kukuh di bumi Allah ini berkat Rahmat dan hidayah Allah S.W.T.

Alhamdulillah hari ini Hari Anugerah Pelajar IPG KPI dan sy merupakan salah sorg penerima anugerah (walaupun tak naik pentas amik hadiah sebab masa tak cukup), anugerah tersebut merupakan pembakar semangat untuk diri ini lebih dan terus mencapai kecemerlangan..

buat mak, abah dan keluarga , terima kasih atas segala dorongan dan sokongan serta titipan doa buat diriku ini..tiada ungkapan yang dapat digambarkan atas segala budi dan jasa kalian pada diriku..Doaku semoga kita sekeluarga sentiasa dirahmati Allah dan semoga ukhuwah antra kita sekeluarga kekal hingga akhirnya..Ya Allah Rahmatilah keluargaku...Amiin..


Buat pensyarah2, terima kasih atas setiap ilmu yang dicurahkan...terima kasih kerana sentiasa membantu dan membimbing kami tanpa rasa jemu dan bosan..Terima kasih moga hidup kalian sentiasa dirahmati Allah dan semoga kebahagiaan sentiasa bersama kalian...Amiin


untuk rakan2 PISMP 4.03 Pengkhususan Pengajian Sains Sosial yg sts membantu terima kasih juga diucapkan..semoga segala perkongsian dimanfaatkan untuk kebaikan bersama..Semoga kita menjadi guru yang cemerlang satu hari nanti..Next year, make sure kita semua akan dpt anugerah..Ameen..=)

to all thnks, syukran, mag sukul.....i luve u all =)

0 comments: