Tuesday, July 3, 2012

~ Perfectionisme

salam...

sy seorang yg perfectionisme, makanya memang saya akan sts mementingkan kesempurnaan dalam setiap tugasan yang saya dapat..and to be perfect, i will do something new,.. and i will fell down if someone do what i had done..

manusia diberikan akal fikiran..so can you think another idea than copy cat my idea..please la.. this is the intellectual era, so do something yg org lain still xbuat,dh tahu saya buat tajuk tu for my ar, so dont do it anymore. find another topic..please..

~ kamu faham tak, disebabkan kaedah dan tajuk kamu tu dh SAMA dengan saya, saya tension dan stress.. Bukan saya kedekut ilmu tapi fikir sendiri la.. tak ke susah time kena prsent nnti nk bezakan ... isy2....saya tak takut kalah tapi saya takut dengan rasa kesempurnaan saya akan sebabkan saya akan bermasalah dengan awak...

entahlah, saya xcri gaduh, tp kalau hang terbaca post ni, bagus jugak.. aku dh terus terang hari tu, but rupanya ko tak faham..xpe la..aku tahu ko memang terkenal, so apa yg ko buat, org akan sokong, lg2 budak kelas kan..so, aku tahu kalau aku lawan ngan ko, ko pasti dpt back up banyak..

but its okey, the war was start and we will see  the winner..

~post ni beremosi, just for remind myself and others, dont be a copy cat person, Allah dah bagi akal pada kita, gunakan sebaiknya ~

Sekian.Terima Kasih :

0 comments: